راز موفقیت در زندگی چیست

Shyam Krishna Iyer

Shyam-Krishna-Iyer

موسس ، خیریه SKI

موفقیت تمرکز متعادل روی افراد راز موفقیت ، بازده ها و محیط زیست است. هر آنچه جامعه را ایجاد می کند ، و از آن حفظ می کند ، از درون جامعه. مردم مهمترین جنبه هستند و مهمترین موفقیت در دراز مدت ما درگیر کردن افراد همفکر در تأمین مالی و عملکرد سازمان ما است.

هنگامی که من یک خیریه جهانی را برای خدمت به محرومین اقتصادی شروع کردم ، هیچ سازمان موجود را پیدا نکردم که همین کار را انجام دهد. راه اندازی تنها داشتن الگوی یا مسیر ضرب و شتم ، تنها شکرگزاری جواب بود. 9 سال بعد ، موفقیت های خاص ما توسط صدها نفر از ذینفعان توانمند تعریف می شود ، زیرا آنها خودشان کارآفرینی می شوند که مسئولیت زندگی خود را بر عهده می گیرند و چشم اندازهای خود را به واقعیت تبدیل می کنند.

گرانت هنل

گرانت-هانسل

مدیر عامل ، Megaphone غیرانتفاعی و برنامه RoundUp

در دنیای کارآفرینی ، “موفقیت” کلمه ای است که ناظران از آن استفاده می کنند تا شخص ، شرکت یا تیمی را توصیف کنند تجسم خلاق که پس از شکست بدون از دست دادن حرکت همچنان در اثر شکست ادامه داشته است و می تواند در مقابل اهداف عمیق ترین اهداف خود پیشرفت کند.

قبل از شروع Megaphone غیرانتفاعی و برنامه RoundUp ، 8+ مشاغل را شروع کردم که بسیاری از آنها دهانه سیگار می کشند. در حال حاضر ، این به نظر می رسید ، احساس می کرد و بو را مانند یک شکست می دید.

در ضمن ، هر شکست درسی را آموخت که به هر سطح از “موفقیت” منجر شود که اکنون از آن لذت می بریم. با همین تعبیر ، ناکامی های امروز مواد اولیه آنچه فردا جهان می نامند “موفقیت یک شبه” است


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا