کسب درآمد اینترنتی

8- فروشگاه فروشگاه دیجیتال ایجاد کنید

چه راه بهتری برای کسب سود از جامعه وابسته به فناوری خود ، از راه اندازی فروشگاه محصولات دیجیتال. این تجارت کاملاً آنلاین انجام می شود و منابع فیزیکی مورد نیاز هیچ کدام نیست. بزرگترین سرمایه گذاری در شروع وقت شما خواهد بود.

محصولات دیجیتال هر چیزی است که می توانید بصورت آنلاین بارگیری کنید. عدم حضور فیزیکی به معنای حداقل منابع ، بدون هزینه تولید ، بدون هزینه ذخیره سازی است. مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین محصولاتی که می توانید بفروشید PDF ها در قالب های مختلف هستند –   کسب درآمد اینترنتی به عنوان مثال الگوها امکانات زیادی را ارائه می دهند: الگوهای ایمیل ، CV ، نامه های جلدی ، کارت ویزیت ، تقویم. تقریباً برای هر چیزی و با اطلاعات بسیار کم می توانید الگویی تولید کنید. کمی شعله ور شدن خلاقانه در اینجا کمک زیادی می کند – مردم برای ظاهر حرفه ای هزینه های زیادی می پردازند.

مزیت محصولات دیجیتال این است که می توانند نسبتاً ارزان فروخته شوند و تولید آنها رایگان است. نمونه های دیگر شامل کتاب های الکترونیکی (دستورالعمل ها و کتاب های “چگونه” بیشترین محبوبیت را دارند) و همچنین فروش مقالات آنلاین و پژوهشی. حتی می توانید فایل های صوتی ، موسیقی و فیلم را در فروشگاه خود و همچنین فونت ها ، آرم ها ، پس زمینه ها را بفروشید. اگر می توانید آن را بارگیری کنید ، می توانید آن را بفروشید!

این مدل تجاری یکی از متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای کسب درآمد اینترنتی است. بازاریابی باید هزینه اصلی شما باشد – برای درآمدزایی که مشتریان شما برای یافتن شما نیاز دارند. پس از آن ، محصولات شما خود به فروش می رسند.

9. یک برنامه قاتل ایجاد کنید

آیا شما یک جادوگر فناوری هستید یا متخصص کدگذاری؟ اگر دانش گسترده ای در زمینه کدگذاری ، تجربه توسعه برنامه و مفهومی نوآورانه داشته باشید ، می توانید به عنوان یک توسعه دهنده برنامه میلیون ها درآمد کسب کنید. یک چهارم توسعه دهندگان برنامه iOS بیش از حدود 3000 پوند در روز درآمد دارند.

بزرگترین چالش یک توسعه دهنده برنامه ارائه یک ایده ابتکاری است. بیش از دو میلیون برنامه در فروشگاه برنامه Apple موجود است. برای کسب درآمد زیاد در یک برنامه ، باید حجم بارگیری جدی را جذب کنید. این باید چشم نواز ، حداکثر علاقه مشتری و یک مفهوم مبتکرانه باشد. اما بارگیری ها همیشه با پول برابر نیستند – پس باید مشتری های خود را با تولید محتوای ثابت یا اضافه کردن منظم ویژگی های جدید حفظ کنید. در مرحله بعدی ، برای تولید پول در بالای مبلغ بارگیری ، باید ویژگی های پولی یا گزینه های اشتراک را اضافه کنید.

پول جدی در توسعه برنامه برای برنامه های ویروسی اختصاص داده شده است. برنامه خود را در هرجایی که می توانید به بازار عرضه کنید – رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای شروع هستند. اطمینان حاصل کنید که کاربران شما می خواهند محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند – بیشترین مطالب خنده دار یا آموزنده است. هرچه محتوای شما بازپخش و به اشتراک گذاشته شود ، احتمال ویروسی شدن شما بیشتر می شود.

10. به صورت آنلاین به عنوان فریلنسر کار کنید

کار به عنوان فریلنسر یکی از انعطاف پذیرترین مشاغلی است که می توانید داشته باشید ، و حتی با دسترسی بیشتر به اینترنت امکان پذیر می شود. فریلنسرها بصورت قراردادی یا در هر ساعت یا پروژه کار می کنند ، بیشتر آنها از خانه و برای ساعتها و زمانهایی که انتخاب می کنند کار می کنند. اگر مهارت و تجهیزات لازم را دارید ، این یک روش تقریباً فوری برای شروع کسب درآمد است.

این یک مفهوم ساده است: از هر مهارت تخصصی که دارید استفاده کنید و آن را به یک سرویس تجاری تبدیل کنید. این می تواند از طراحی وب تا مشاوره تجاری یا ترجمه باشد. تقریباً می توانید هر مهارت را کسب کنید. یافتن مشتری همچنین با وب سایت هایی مانند Upwork و PeoplePerHour ، جایی که فریلنسرها می توانند خدمات و قیمت های خود را تبلیغ کنند ، بیش از هر زمان دیگری قابل دسترسی است.

یک نکته منفی این است که کار می تواند نامنظم باشد و درآمد شما ممکن است ماه به ماه نوسان کند. تا آنجا که ممکن است یک شبکه بزرگ بسازید – با هرکسی که می توانید تماس بگیرید. برای افزایش اعتبار خود ، عضویت در انجمن خود را در صنعت خود در نظر بگیرید.


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا