راهنمای خرید طعمه ماهیگیری

بهتری طعمه های ماهیگیری کدامند

بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری توجه به هیئت تحریریه Expertology.ru. درباره معیارهای انتخاب این مطالب ذهنی است و به معنای تبلیغات نیست و به عنوان راهنمای خرید عمل نمی کند. قبل از خرید ، باید با یک متخصص مشورت کنید. چگونه یک فریب جذاب چرخشی را انتخاب کنیم؟ انتخاب جذابیت مناسب برای میله در حال چرخش روشی ماهرانه است که نیاز به دانش عمیق در مورد رفتار یک وسیله خاص و همچنین سالها تجربه ماهیگیری شخصی دارد.

ZipBaits ORBIT

انواع فروشگاه های ماهیگیری اغلب انتخاب را بسیار دشوار بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری و گیج کننده می کند و مصرف کننده را مجبور می کند با عجله چیزی را “با چشم” بگیرد. برای جلوگیری از این اتفاق باید به توصیه های متخصص گوش فرا دهید و به جنبه های زیر توجه کنید: شرایط ماهیگیری صرف نظر از اینکه ماهیگیری در کجا انجام می شود ، همیشه سه قانون اصلی برای یافتن یک مکان خنک را بخاطر داشته باشید: وفور مواد غذایی وجود ماهی را در این مکان تضمین می کند.برای مشاهده انواع بهترین طعمه های ماهیگیری اینجا کلیک کنید.  ماهی ها (حتی بی احتیاط ترین ها) دوست دارند در پایین دراز بکشند. بررسی بهترین طعمه برای ماهیگیری چوب های دریایی و درختان چمنزار یک مکان کمین مورد علاقه ماهیان درنده است. بر اساس این توصیفات ، به راحتی می توانید جای بهترین لقمه را پیدا کنید. نوع فریب .

به طور سنتی ، تمام فریب های چرخشی به موارد زیر تقسیم می شوند: سیلیکون عزت آنها در تقلید دقیق از حرکت حیوانات کوچک بیان می شود. به طور معمول ، آنها خوش طعم و خوراکی هستند. اسفنج لاستیکی. آنها به دلیل وزن ناچیز فقط با سرهای جیگ استفاده می شوند. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری آنها با این واقعیت مشخص می شوند که هنگام تعمیق ، “دم” بالا می آید ، شبیه ماهی که از پایین تغذیه می کند. تلو تلو خوردن گروه عظیمی از وسوسه ها با کلاسها و گزینه های متنوع. جالب ترین و محبوب ترین فریب برای ماهیگیران در سراسر جهان است. شما می توانید “ماهی را برای هر شرایط ماهیگیری” انتخاب کنید. چرخنده به طور سنتی ، بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری اولین طعمه های سخت که با نقش برجسته (یا فقط رنگ) کنار ماهی مهر می شوند. آنها به طعمه های نوسانی و چرخشی تقسیم می شوند. عمدتا برای صید شکارچیان “سنتی” استفاده می شود.

شی ماهیگیری. وقتی شرایط ماهیگیری انتخاب شد و دامنه طعمه ها مورد مطالعه قرار گرفت ، وقت آن است که دریابیم اشیای ماهیگیری در چه چیزهایی نوک می زنند: هنگام “شکار” برای پایک ، نباید در انتخاب طعمه مناسب آویزان شوید – این شکارچی با قاشق یا تکان دهنده یا دم جنبنده سیلیکونی را انتخاب نمی کند. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری برخلاف شکارچی قبلی ، سوف پایک بیشتر در معرض طعمه های جیغ (لاستیک کف و ماهی سیلیکونی) و همچنین قاشق های نوسانی است. هنگام ماهیگیری در شب ، می توان آن را با تله نرهای کم عمق نیز قلاب کرد. پرچ تقریباً هر آنچه را که به آن پیشنهاد می شود “می خورد”: لرزاننده های کوچک ، چرخنده و دم های جنس سیلیکون.

در پاییز می توان آن را با لرزاننده های کوچک و تجهیزات جیگر فعال کرد. برای صید آسپ ، ماهیگیران باتجربه عمدتا از طعمه های سنگین استفاده می کنند: قاشق یا تکان دهنده (پوپر یا واکر). از تمام “ظروف” طعمه ، توله ترجیح می دهد که بدنسازها (مانند سیکادا و لنگ) ، چرخنده و قاشق های کوچک تکان دهنده را شکار کند. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری ماهی قزل آلا. ماهی خوشمزه ای با شخصیتی مشمئز کننده که غیرقابل پیش بینی بودن آن بیش از آرزوی ماهیگیر برای صید آن است. بیشتر اوقات به میکرو ویبراتورها ، سرهای جیغ و لرزاننده واکنش نشان می دهد.

بهترین طعمه های ماهیگیری سری معروف ترفندهای نوسانی که به ویژگی بارز Rublex تبدیل شده است. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری این از اصول هندسه مشابه چرخان های داخلی سری اتم استفاده می کند – بدنه دارای یک خم دوتایی است ، که به طعمه اجازه می دهد حرکات پویا و اسپاسم را انجام دهد ، شبیه خمیازه یک ماهی کوچک. طبق گفته سازنده ، سری Rublex Orkla دارای ده گزینه مختلف رنگ است. برخی از طرح های رنگی به قدری واقع بینانه هستند که قاشق ها شکل ماهی قزل آلا و ماهی خال مخالی به خود می گیرند. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری گزینه دیگری وجود دارد که در آن تأکید بر جاذب بودن حاصل از رنگ قرمز سر است. هزینه فریب های این مجموعه کم است و می توان از آنها در همه جا استفاده کرد ، خواه دریاچه باشد ، نهری باشد یا دریای آزاد. مزایای قیمت پایین همراه با قابلیت انعطاف پذیری بالا ؛ توانایی انتخاب از بین ده گزینه رنگ. حرکات پرش بی نظیری که از خمیازه سرخ کردن با دقت بالا تقلید می کنند. معایب تشخیص داده نشد

اتم

جذابیت نوسانی برای چرخش به طور گسترده ای در محافل ماهیگیران داخلی شناخته می شود ، نمونه اولیه آن مهر زنی خانگی از ورق فلز بود. نسخه اول “Atom” دارای شکل مشخصی از بدن کشیده بود که در کل محیط آن دو بار خمیده بود. این هندسه به قاشق این امکان را می داد تا نه تنها هنگام تغییر سیم کشی یک بازی منحصر به فرد را نشان دهد بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری ، بلکه صدای مشخصه ای با فرکانس پایین را نیز منتشر کند که از دور شکارچیان را به خود جذب می کند. با تغییر نسل ، تغییر اندکی به سمت مدرنیزاسیون رخ داد ، “Atom-2” بدنه کوتاه شده ای پیدا کرد که به شکل قطره قطره اشک و یک تیغه پلاستیکی کوچک روی سه راهی قرار گرفت. از زمان تولید اولین مدلهای اتم در اتحاد جماهیر شوروی ، مدتهاست که رفتار قاشق روی آب توسط همه کسانی که نسبت به ماهیگیری بی تفاوت نیستند با موفقیت مورد بررسی قرار گرفته است. نمایندگان رودخانه های کوچک و نمونه های واقعی غنیمت طعمه آن شدند. مزایای طیف گسترده ای از طراحی ؛ توانایی گرفتن شکارچیان غنائم ؛ کم هزینه در مقایسه با رقبا. رفتار قابل پیش بینی طعمه در هنگام ارسال.

فریب های نوسانی برای چرخاندن Kuusamo Rasanen در دو تغییر تقریباً یکسان به بازار روسیه آمد. در یک طرح آنها به قلاب غیر قلاب مجهز شده اند و در طرح دیگر از سه راهی ماهیگیری استاندارد استفاده می کنند. اگر همه چیز با محدودیت های کاربرد دوم کم و بیش روشن باشد ، پس از نسخه اول قلاب در مخازن بیش از حد رشد یافته استفاده می شود ، احتمال گرفتگی در آن بسیار زیاد است. همانطور که برای ظاهر ، Kuusamo Rasanen دارای گزینه های زیادی برای رنگ است. از نظر ماهیگیران گیراترین ، ویبراتورهایی با سایه های عمدتا تیره (یا متوسط) هستند که تقریباً کاملاً از ماهی های کوچک تقلید می کنند. این مجموعه از یک شرکت فنلاندی همراه با قیمت پایین به نماینده ای شایسته از بهترین ها تبدیل می شود.

“Black Fury” یکی دیگر از سری فریب های Mepps است که به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا و هزینه خرید پایین ، در رتبه بندی جای گرفته است. مانند مورد آگلیا ، گلبرگ چرخان مانند قطره ای با رنگ سیاه مشخص است. چندین دایره متحدالمرکز و یک کتیبه ساخته شده در رنگ های زرد یا نارنجی به عنوان عناصر جذابی بر اساس چنین “بی چهره” عمل می کنند. پایه طعمه ، مثل همیشه ، با رنگ طلایی تمام شده است و همین وزن محور نقش یک عامل وزنی را بازی می کند ، شیارهای آن به رنگ گلبرگ رنگ آمیزی شده اند. طعمه اصلی Mepps COMET BLACK FURY pike و perch است ، اما با داشتن یک درایو ساکت و آرام می توانید طعمه ها یا لگن ها را بگیرید. مزایای راندمان بالای ماهیگیری در هر آبی اتصالات با کیفیت و قابل اعتماد ظاهر گیرا؛ سطح کم هزینه

جایگاه بعدی در رتبه بندی به چرخنده های ارزان قیمت سری بودجه اختصاص دارد که برای صید یک شکارچی از هر اندازه تیزتر شده است. قابل توجه است که تنوع چرخان های داخل خط فقط با تفاوت وزن محدود می شود – پارامترهای خارجی ، و همچنین سبک های ماهیگیری ، تقریباً یکسان هستند. اساس چرخنده بدنه ای ساخته شده از طلا و گلبرگ قطره قطره ای شکل با مشخصه برنز ، نقره یا همان رنگ طلایی است. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری نقش عامل توزین توسط وزن محوری با فرو رفتگی های کوچک (یا نازک شدن) طراحی شده برای ایجاد ارتعاشات صوتی اضافی در آب بازی می شود. بسته به وزن ، Mepps Aglia به شما امکان می دهد تا اجاق های کوچک ، قرمزی ها ، آیدی ها (با وزن 4.5 تا 6/5 گرم) و همچنین پایک ، چوب و چمن (با وزن بیش از 6.5 گرم) را بدست آورید. این طعمه های بسیار خوبی با سطح قیمت مناسب برای علاقه مندان است.

یک میله چرخشی استاندارد با تجهیزات غیراستاندارد ، بررسی بهترین طعمه های ماهیگیریمخصوصاً برای ماهیگیری تاج و پایک. این یک سری عوامل تحریک کننده است ، از صدای لرزش گلبرگ گرفته تا لبه فراوان قلاب. وقتی خیس می شود ، کرک شروع به تقلید از بدن یک ماهی کوچک می کند و باعث ایجاد ارتعاشات و ریز حرکات مشخص می شود. گلبرگ گرد Blue Fox Super Bou و همچنین بدنه فریبنده از استیل ضدزنگ صیقلی ساخته شده است. هنگام حرکت در اعماق کم ، بازتاب نور به ویژه به وضوح قابل مشاهده است ، که ناشی از بازتاب تابش خورشید از سطح صیقلی طعمه است. با پخش شدن در آب ، آنها توجه شکارچیان حساس را به خود جلب می کنند ، پس از آن شروع به تحریک آنها می کنند تا به روش های گزش نیش بزنند. مزایای تیز کردن برای گرفتن یک شکارچی بزرگ (وزن کل طعمه 24 گرم است) ؛ ظاهر تماشایی وجود سه محرک مشخصه (تقلید از حرکت ماهی ، تابش خیره کننده ، لرزش) ؛ فلز پایه با کیفیت بالا. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری معایب قیمت بالا شکستگی پرها پس از اولین ماهیگیری مشاهده می شود.

ZipBaits خامسین

نماینده دیگری از کلاس minnow ، که خود را به عنوان یک “مبارز” باتجربه با ماهی های تروفی در هر نوع بدن آب معرفی کرده است. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری با طول 110 میلی متر ، وزن آن 5/16 گرم بود ، كه تا حد زیادی استفاده از تكان دهنده برای ریخته گری از راه دور را تعیین می كرد. اما بدون ایده عملی شده مهندسان شرکت ZipBaits ، کیفیت پرواز طعمه می تواند مشکلات بزرگی ایجاد کند. شکل کشیده مینو ، با بار ثابت ، بادبان داشت – به معنای واقعی کلمه از محل سقوط در نظر گرفته شده بود. اما به لطف سیستم غرق مغناطیسی شناور ، که با اینرسی به سمت دم حرکت می کند ، دقت ریخته گری به طور قابل توجهی افزایش یافت. در مورد هزینه ZipBaits ORBIT 110 SP ، هر ماهیگیر بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری نمی تواند از پس هزینه آن برآید. این wobbler به عنوان یک فریب حرفه ای تمام عیار ایجاد شد ، که برای آن یک قیمت گزاف دریافت کرد. مزایای سیستم بار خوب فکر شده ویژگی های خوب پرواز مجموعه ای عظیم از ماهی در رنگ های مختلف. تمرکز بر ماهیگیری برای تیبل های تروفی و ​​پیک سوپ ها.

کواسامو راسانن

اولین و تنها سایه ای که در رتبه بندی کلی بهترین تیزرهای چرخشی قرار گرفته است. بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری هنگام ماهیگیری در اعماق کم ، عمدتا در مخازن آب شیرین ، کاملاً خود را نشان می دهد. نه از نظر کیفی ، آب بیش از حد رشد یافته ، غنی از شکارچی ایستاده در آن ، مانند کیک بزرگ و تنبل ، سوسک یا نشیمنگاه “پاک” می شود. مانند همه سایه ها ، ZipBaits Khamsin 70 SP با حرکات غواصی در هنگام رانندگی و همچنین صداهای مشخصی از برش تیغه از طریق ستون آب مشخص می شود. این می تواند هم برای گره زدن غیرتهاجمی پله ای و هم برای سیم کشی بدون توقف استفاده شود. با طول هفت سانتی متر ، کاملاً برای یک بچه رد می شود ، بررسی بهترین طعمه های ماهیگیری در جستجوی مکانی خلوت است. هنگام مقایسه ZipBaits Khamsin 70 SP با نزدیکترین رقبای خود ، مشخص می شود که اصلاً روی بازیگران طولانی تمرکز ندارد. وزن 9.5 گرم بدیهی است که برای ساخت دقیق بازیگران کافی نیست … اما در صورت کوتاه شدن ، خود را به عنوان یکی از بهترین وسوسه ها در بازار داخلی نشان می دهد.


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا