سگ ها چه غذاهایی دوست دارند

از نظر متخصصان و دامپزشکان بهترین غذا برای سگ ها چیست؟

کدام غذای سگ برای سگ شما بهترین است؟ ما برای کمک به شما در جهت گشتن در بسیاری از گزینه ها از خام و طبیعی گرفته تا ارگانیک ، کنسرو شده و بدون دانه ، بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ از متخصصان مشورت کردیم.

سگ کوچولو ظرف غذا را در دهانش گرفته و منتظر غذا است

به گفته کارشناسان ، یکی از مهمترین مراحل برای یافتن بهترین غذای سگ ، لیست مواد تشکیل دهنده است – اما همیشه کل تصویر را به شما ارائه نمی دهد. گتی 22 آوریل 2020 ، 12:39 PM PDT  /  به روز شده  در 15 ژانویه ، 2021 ، 10:40 صبح PSTتوسط جسیکا میگالا

سردبیران ما به طور مستقل این موارد را انتخاب کردند زیرا فکر می کنیم از آنها لذت خواهید برد و ممکن است آنها را با این قیمت دوست داشته باشید. اگر از طریق پیوندهای بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ ما چیزی خریداری کنید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. قیمت و در دسترس بودن از زمان انتشار دقیق است. درباره فروشگاه امروز بیشتر بدانید .

سگها عشق بی قید و شرط و حمایت عاطفی را برای انسان فراهم می کنند ، که ممکن است صاحبان بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ حیوانات خانگی به خصوص از آنها در اوقات استرس زایی که زندگی می کنیم سپاسگزار باشند. تغذیه سگ خود با یک رژیم غذایی مغذی فقط یکی از راه های نشان دادن میزان مراقبت از او ، علاوه بر تأمین بستر مناسب سگ غذای خانگی سگ شیتزو ، اسباب بازی برای بازی با او و بازی های گاه به گاه سگ است . به زبان ساده ، سگها مستحق خوردن خوب غذا هستند – در واقع ، “غذای مناسب” چهارم در دستورالعملهای انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ برای مالکیت حیوانات اهلی مسئول است .

SKIP AHEAD نحوه خرید مواد غذایی سگ

جنیفر فریمن ، DVM ، دامپزشک مقیم و متخصص مراقبت از حیوانات خانگی در PetSmart گفت ، هدف از داشتن بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ مزایای بهداشتی متمایزی نیز به آنها می دهد . فریمن به NBC News گفت: “غذای برتر سگ شامل گوشت برای پروتئین ، سبزیجات بسته بندی شده با ویتامین ها و میوه ها و اسیدهای چرب امگا برای یک پوشش براق است.” “

یک تفاوت ملموس دیگر: فریمن توضیح داد: بهترین غذای سگ برای بهترین دوست شما می تواند به جذب و هضم بهتر غذا کمک کند ، تولید مدفوع سگ کوچکتر و سفت تر. (هر صاحب سگ می داند که این یک پیروزی بزرگ است). زمینه گزینه های با کیفیت بالا ، غذای کامل (و غالباً درجه انسانی) همانطور که تقاضا برای آن در حال رشد است. طبق انجمن غیرانتفاعی محصولات حیوانات خانگی آمریکایی ، مردم در سال 2020 بالغ بر 38 میلیارد دلار صرف غذا و معالجه حیوانات خانگی خود کرده اند (این رقم در سال 2019 به 36.9 میلیارد دلار بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ رسیده است) اما کدام غذای سگ برای سگ شما بهترین است؟ برای جمع آوری بهترین غذاهای سگ در حال حاضر ، ما با متخصصین مشورت کردیم که چگونه بفهمیم کدام غذای سگ بهترین و از بهترین گزینه های غذای سگ است.

مربوط

خريد كردن

راهنمای سفیدکننده دندان مورد تأیید دندانپزشک

کدام غذای سگ بهترین است؟ در اینجا چند گزینه اصلی وجود دارد

1. طعم چمنزار باستان وحشی

آنها فرمول خود را اصلاح کرده اند و شامل دانه های باستانی مانند سورگوم و ارزن است ، اما دو ماده اولیه آنها بوفالو و گوشت خوک است که در پروتئین بسته بندی می شوند.

طعم چمنزار باستان وحشی

48.99 دلارآمازون29.99 دلارجویدنی48.99 دلارپتکو

2. میکسرهای RawBoost غریزی

اگر سگ خود را با غذای خشک تغذیه می کنید ، مورگان توصیه می کند که برای گسترش طیف وسیعی از مواد مغذی که به آنها غذا می دهید ، یک مخلوط کن اضافه کنید. شما می توانید این کار را در خانه با افزودن یک تخم مرغ پخته شده ، کنسرو ساردین در آب ، سبزیجات برگ تیره تفت داده شده ، زغال اخته یا کدو تنبل ، بعنوان مثال انجام دهید. بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ شما همچنین می توانید “تاپر” خام خشک شده را که قطعات گوشت های سنتی و ارگانیک هستند و آنها را با لگن خود مخلوط می کنید ، خریداری کنید ، مانند این یکی از Instinct .

میکسر تقویت کننده خام Instinct

27.99 دلارآمازون27.99 دلارپتکو11.99 دلارجویدنی

3. غذای خشک خشک سگ اوریجن

این شرکت می گوید که 85 درصد از مواد تشکیل دهنده موجود در آن حیوانی است (باقی مانده آن میوه ها و سبزیجات است). در فرمول اصلی آنها ، گوشت مرغ و بوقلمون تازه و تخم مرغ های بدون قفس را به عنوان سه ماده اولیه و سپس گوشت ارگان و ماهی پیدا خواهید کرد.

غذای خشک سگ ORIJEN

57.99 دلارآمازون55.99 دلارپتکو55.99 دلارجویدنی

مربوط

خريد كردن

یک پیشنهاد چگونه کار می کند و آیا باید آن را تهیه کنید؟

4. غذای خشک سگ مرغ و جو دوسر

در Organix ، مرغ ارگانیک اولین ماده تشکیل دهنده همراه با جو دوسر و جو برای غلات سبوس دار و دانه کتان بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ و روغن نارگیل برای یک چربی سالم است

غذای خشک سگ مرغ و جو دوسر Organix

52.09 دلارآمازون16.61 دلارجویدنی73.67 دلارپتکو

5. غذای کنسرو شده سگ با عناصر محدود Zignature Lamb

این غذای کنسرو مرطوب دارای بره به عنوان اولین ماده تشکیل دهنده ، همراه با نخود ، کتان و روغن آفتابگردان است.

Zignature Lamb مواد غذایی محدود کنسرو غذای سگ

43.51 دلارآمازون38.28 دلارجویدنی

6. Freshpet تازه از آشپزخانه

مرغ را به عنوان اولین ماده تشکیل دهنده پیدا خواهید کرد. با توجه به اینکه می توانید غذاهای مختلف درون آن را ببینید – مانند زغال اخته و هویج – از اینکه سگ شما یک وعده غذایی بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ پر از مواد خوب دریافت می کند ، می توانید احساس خوبی داشته باشید.

Freshpet تازه از آشپزخانه

8.48 دلاروالمارت9.49 دلاراینستاكارت10.44 دلارآمازون

مربوط

بهترین ترموستات هوشمند کدام یک برای شماست؟

7. سگ کشاورز

چندین سرویس تحویل در خانه اشتراک مانند The Farmer’s Dog وجود دارد. جودی مورگان ، DVM ، دامپزشکی متخصص در مراقبت های یکپارچه گفت: “من این شام های تلویزیونی را برای سگ ها می خوانم .” این شرکت ها بطور مرتب کیسه های مواد غذایی تازه و درجه انسانی را که مخصوص نیازهای بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ سگ شما طراحی شده اند ، به درب منزل شما می فرستند. وی گفت ، اگر بودجه کافی دارید و سگ بزرگی دارید ، این گزینه برای شما گزینه مقرون به صرفه ای نیست اما ممکن است برای صاحبان سگ های کوچکتر نیز عملی بیشتر باشد.

سگ کشاورز

60.00 دلارسگ کشاورز

8. فقط غذای طبیعی سگ خشک حیوان خانگی MaxMeat

از گوشت خشک شده گوشت و گوشت تهیه شده از گوشت گاو و گوشت می توانید به عنوان یک وعده غذایی یا یک شیرین کننده استفاده کنید تا پروتئین را لرزاند و به غذای سگ شما تنوع بیشتری بخشد. این شرکت از بره نیوزیلند آزاد و مرتع استفاده می کند. (سگ شما شایسته آن است ، درست است؟) این سگ فاقد حبوبات و حبوبات است.

فقط غذای حیوانات خانگی طبیعی سگ MaxMeat خشک سگ

27.99 دلارPETSMART27.99 دلار بهترین غذا برای سگ ها چیست؟جویدنی25.99 دلارفقط حیوان خانگی طبیعی است

9. راشل ری Nutrish Supermedleys

این غذای خشک که تازه وارد فضای غذای سگ شده است ، دارای گوشت گاو به عنوان اولین ماده تشکیل دهنده ، همراه با میوه ای و سبزیجاتی مانند کدو تنبل ، زغال اخته بهترین غذا برای سگ ها چیست؟، اسفناج و هویج است.

سوپرمدلی های راشل ری نوتریش

31.43 دلاروالمارت31.43 دلارجویدنی31.43 دلارشرکت تأمین تراکتور

مربوط

خريد كردن

Smart art: راهنمای فریم های دیجیتالی عکس

نحوه خرید بهترین غذای سگ ها

فریمن با اشاره به اینکه سه مورد مهم ترین آنها مهم است ، گفت: یکی از مهمترین مراحل برای یافتن بهترین غذای سگ ، تهیه لیست مواد تشکیل دهنده است. فریمن گفت: “این به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که این فرمول دارای سبزیجات با مواردی مانند ذرت و برنج یا گوشت با مرغ ، ماهی یا گوشت بره است.” بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ وی افزود: در حالی که هر سگ متفاوت است ، اما به طور کلی بهترین عملکرد را در رژیم غذایی حاوی پروتئین و مبتنی بر گوشت دارند.

بعد ، تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع گوشتی وجود دارد. مورگان گفت: “به دنبال مارک هایی باشید که به طور خاص نوع گوشت را نام ببرند ، مانند گوشت گاو ، مرغ یا گوشت بره.” وی خاطرنشان كرد كه گوشت ، پودر استخوان یا محصولات جانبی گوشت می تواند از هر حیوانی تهیه شود. وی گفت ، به طور مشابه ، “غذای مرغ” هر پرنده را نشان می دهد.

این مواد همچنین برخی از مواردی را که می خواهید اجتناب کنید برجسته می کند. فریمن پیشنهاد کرد که از غذای سگ که شامل: رنگها باشد (سگها برایشان مهم نیست که رنگ آنها چه رنگی باشد) ، قند و نمک زیاد (که می تواند به عنوان مواد نگهدارنده استفاده شود) و سایر حلالها و مواد نگهدارنده مانند پروپیلن گلیکول ، BHA ، BHT و اتوکسی کوئین.

مربوط

خريد كردن

بله ، پتوهای دارای وزن می توانند سازگار با محیط زیست باشند

انواع بهترین غذا برای سگ ها چیست؟

زمینه غذای سگ گسترده است و گزینه های شما نیز همین است. شما غذای سگ مرطوب و غذای خشک سگ ، یخچال و گزینه های مبتنی بر اشتراک تازه دارید.

غذای ارگانیک سگ

فریمن خاطرنشان کرد: در حالی که کلمات وزوز مانند “طبیعی” تنظیم نمی شوند ، اما غذاهای قابل توجهی وجود دارد که با برچسب “ارگانیک” دریافت می کنید. با استفاده از آن برچسب ، غذای سگ شما فاقد آنتی بیوتیک ، هورمون های مصنوعی ، سموم سمی و مواد نگهدارنده تأیید شده است. و طبق گواهینامه ، مواد تشکیل دهنده آن را نمی توان به روش ژنتیکی تولید کرد ، در کود شیمیایی پرورش داد و یا تحت تابش قرار داد.

غذای خشک سگ در مقابل غذای سگ مرطوب یا کنسرو شده

فریمن استدلال کرد که مقدار آب موجود در غذای مرطوب ممکن است آن را به عنوان یک سرمایه گذاری غیرعاقلانه تبدیل کند و در عوض توصیه کرد که همراه غذای خشک بروید. وی خاطرنشان کرد: یکی از فواید غذای خشک (یا لرزیدن) این است که اصطکاک جویدن آن می تواند به سلامت دندان ها و لثه های سگ کمک کند. همچنین کمتر کثیف است. مورگان افزود که کیسه های غذای خشک در مقایسه با بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ گزینه های دیگر مقرون به صرفه تر نیز هستند.

با این حال ، مورگان خاطرنشان کرد که کیبل به طور معمول شامل گوشت کمتری است و اغلب شامل نوعی غلات ، حبوبات یا سیب زمینی است. اگر با کیبل رفتن پیش می روید ، مورگان پیشنهاد کرد که غذای خشک را با کمی کنسرو ، گوشت از خانه یا سایر مواد غذایی بریزید.

مربوط

خريد كردن

آیا باید دستگاه تصفیه هوا بخرید؟

آیا غذای سگ بدون غلات بهتر است؟

فرمول های بدون دانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ، اما اخیراً نگرانی در مورد آنها وجود دارد: FDA در سال 2018 تحقیقاتی را برای بررسی ارتباط بالقوه بین رژیم های غذایی بدون دانه و بیماری قلبی به نام کاردیومیوپاتی گشادش یافته سگ آغاز کرد. مورگان گفت: تحقیقات موجود بر اساس حجم نمونه کمی است ، ممکن است مختص نژاد باشد و عوامل دیگری نیز در این امر دخیل باشند. “به طور کلی ، تحقیقات بیشتری باید انجام شود ، و متأسفانه این امر بر بسیاری از بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ غذاهای با کیفیت خوب سگ تأثیر گذاشته است.” قبل از جهش به غذای سگ بدون دانه ، در مورد نیازهای غذایی منحصر به فرد سگ خود با دامپزشک صحبت کنید.

گرچه مواد تشکیل دهنده مهم هستند ، آنچه شما واقعاً می خواهید تعیین کنید این است که آیا مواد غذایی حاوی مواد مغذی مورد نیاز سگ شما برای سالم بودن است یا نه ، لزوماً اگر حاوی غلات باشد یا نباشد ، برخی از کارشناسان معتقدند برای اطمینان از خرید مواد غذایی با کیفیت بالا ، به دنبال عبارت کفایت تغذیه باشید . شما باید بتوانید جمله ای را که FDA “یکی از مهمترین جنبه های برچسب غذای سگ یا گربه” می داند ، در برچسب پشت (با فونت کوچک) پیدا کنید. در ابتدا یافتن آن ممکن است به کمی سستی نیاز داشته باشد اما جزئیات مفیدی درباره غذای سگ از جمله اطلاعات پروفایل در مورد نوع بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ سگ و سن مناسب برای شما فراهم می کند.

راهنمای خرید بیشتر

  • فروش ژانویه: دوچرخه ورزشی ، ملافه و سایر موارد
  • پرفروش ترین های دسامبر: دوچرخه های ورزشی ، دستگاه های تصفیه هوا و موارد دیگر
  • جدید و قابل توجه: راه اندازی های Athleta ، Casetify و موارد دیگر
  • به گفته مربیان شخصی ، بهترین دوچرخه های ورزشی سال 2021
  • به گفته کارشناسان 11 بهترین بخاری فضایی برای خرید در سال 2021
  • 5 بهترین کوسن صندلی 2021 بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ برای کار از راه اندازی خانه

جدیدترین راهنماها و توصیه های خرید NBC News را بیابید .

برای پوشش کامل شیوع ویروس کرونا ، برنامه NBC News را بارگیری کنید .

جسیکا میگالا

جسیکا میگالا  نویسنده سلامتی و تناسب اندام در حومه شیکاگو است. او همچنین برای O ، مجله اپرا ، سلامت زنان ، سلامت مردان ، مجلات مردان ، Real Simple ، Everyday Health و موارد دیگر نوشت. بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ میگالا وقت خود را با شوهر و دو پسر جوان خود می گذراند. 


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا