برترین کادو برای خانم ها

کادو تولد زنانه از زمانی که اولین نئاندرتال استخوان ران گرگ صیقل داده شده خود را به زنان هدیه می داد. در هزاره های بعدی ، هومو ساپینس چرخ ، لپ تاپ ، انگشت کادو تولد زنانه پنکه کف را اختراع کرد و مردی را روی ماه گذاشت. اما مردان هنوز سیستمی برای خرید زنان در زندگی خود برای مناسبت های خاص تهیه نکرده اند. من به عنوان یک خدمات عمومی ، این سیستم هدیه را برای هومو ساپینس و هومو اینرمیس ارائه کادو تولد زنانه می دهم .

چرا دادن

هدیه ها عشق و علاقه را نشان می دهند و همچنین می توانند قدردانی را نشان دهند. به طور هم زمان ، هدایا نیز در طول تاریخ برای نشان دادن ثروت ، موفقیت و قدرت استفاده می شده است. کادو تولد زنانه به من اعتماد کنید ، وقتی یک هدیه دهنده عالی می شوید ، برای مشاهده کادو تولد زنانه اینجا کلیک کنید وضعیت و مطلوبیت شما به عنوان یک شریک عاشقانه به طور تصاعدی افزایش می یابد. تنها چیزی که زنان بیش از دریافت هدیه ای معنادار دوست دارند کادو تولد زنانه ، نمایش دادن آن به دوستان حسودشان است.

دادن یک هدیه قابل توجه به دیگری ، گرما ، اعتماد ، علاقه و صمیمیت در روابط شما را عمیق تر می کند و حتی تحسین او را از شما افزایش می دهد. این اثر روشن کننده هدیه دادن فقط نباید کادو تولد زنانه به بزرگترین سالگردها و تعطیلات اختصاص یابد ، بلکه برای حفظ شعله در طول زندگی مشترک “منظم” شما نیز استفاده می شود.

چه چیزی بده

هدیه ها نیازی به هزینه بالایی ندارند (و حتی می توانند رایگان یا نزدیک به آن باشند) ؛ اکثر خانم ها واقعاً بیشتر از برچسب قیمت قدر این ژست را می دانند. در واقع ، هدیه ای که هزینه بیش کادو تولد زنانه از حد داشته باشد می تواند عصبانیت بیشتری نسبت به شادی ایجاد کند ، به ویژه اگر بودجه را تنگ کند یا سایر اولویت های هزینه ای را که وی مهم می داند کاهش دهد. واقعاً این فکر مهم است ، بنابراین برخی را در انتخاب خود قرار دهید. 

اگر گرسنه ایده ها هستید ، فایلی را با جواب سوالات زیر در جایی شروع کنید. گهگاه و با ظرافت از آنها کادو تولد زنانه Askال کنید (نه همه همزمان) ، و پاسخهای او (از جمله چرایی ) را با دقت ضبط کنید :

  • اندازه های او به اندازه گیری های او و اینکه سبک او را ترجیح می دهد توجه کنید. (اینها هرگز قابل اشتراک نیستند ، مواظب باشید.) همچنین توجه داشته باشید که خصوصیات و چهره او به چه شباهتی دارد. از آن به عنوان راهنما برای متصدیان کادو تولد زنانه فروشگاه استفاده کنید کادو تولد زنانه تا به آنها کمک کند تا در خرید چیزهایی که به نظر خوب می آیند ، کمک کنند.
  • رنگ مورد علاقه او (و چرا دوست دارد). همچنین کمترین رنگ مورد علاقه او را ضبط کنید و مطمئن شوید که هرگز چیزی در آن خریداری نمی کنید. رنگی را که دوست دارید او را در آن مشاهده کنید کادو تولد زنانه ضبط کنید (می دانید ، رنگی که باعث درخشش او می شود و هرگز نمی تواند به شما یادآوری کند کادو تولد زنانه که چقدر زیبا است). این رنگ می تواند یک عنصر قدرتمند هدیه دادن باشد. اگر به او بگویید که دوستش داری ، او هم دوست خواهد داشت. تضمین.
  • گل مورد علاقه او به عنوان نسخه پشتیبان ، در اینجا راهنمای زبان گلها وجود دارد . فرهنگ ها در سرتاسر کره کادو تولد زنانه زمین به گل ها معانی اختصاص داده و از آنها برای ارسال پیام به دوستداران و رقبا استفاده کرده اند. به عنوان مثال کادو تولد زنانه دادن گل رز اسطوخودوس ، در نگاه اول نماد عشق است. چیزهای قدرتمند.
  • آیا او طلا یا نقره می پوشد؟ از او بخواهید و (تقریبا) منحصراً آنچه او ترجیح می دهد بخرید.
  • سنگ تولد او چیست؟  و آیا کادو تولد زنانه او آن را دوست دارد؟ تضمینی نیست ، پس بپرسید به آن توجه داشته باشید و جواهراتی را خریداری کنید که دارای نگین هستند.
  • صحبت از جواهرات است ، آیا فرهنگ یا روندی وجود دارد که او دوست داشته باشد؟ مینیمالیستی آسیایی ، جنوب غربی ، گوتیک ، ویکتوریایی ، فوق مدرن. موارد مورد علاقه او را برای خرید جواهرات و لباس یادداشت کنید.
  • اگر طراح مورد علاقه اش باشد. کادو تولد زنانه به دنبال لباس یا لوازمی باشید که ویژگی این طراح را داشته باشد یا از کارمند فروشگاه برای یافتن چیزی به آن سبک کمک بگیرید.
  • غذا یا وعده غذایی مورد علاقه او. آشپزی برای او (یا سفارش دادن) راهی عالی برای تعجب و لذت اوست.
  • حیوان مورد علاقه وی یا حیوانی که به نظر او (یا شما) نماد روح اوست. در اینجا راهنمای حیوانات کادو تولد زنانه روح است . به او هدیه ای بدهید که بتواند با خود حمل کند یا نمایشگرهایی باشد که به او القا می کند بهترین یا قدرتمندترین خود باشد.
  • نویسنده یا کتاب مورد علاقه او. کادو تولد زنانه چاپ اول را برای او بخرید یا نقل قول نویسنده مورد علاقه اش را قاب کنید. یا نسخه ای از کتابی را که از کودکی دوست داشت پیدا کنید.
  • فیلم یا نمایش تلویزیونی مورد علاقه او. یک جلسه تماشای بیش از حد ، یا به تنهایی با شراب و تنقلات ، یا با دوست دختر در حالی که شما و بچه ها بیرون از خانه هستید ، کادو تولد زنانه ترتیب دهید. بهتر است ، با هم ، روی مبل نیمکت بخورید فیلم مورد علاقه او را خریداری کنید تا بتواند هر زمان تماشا کند. نقل قول کادو تولد زنانه شخصیت یا صحنه مورد علاقه او را قاب کنید.

این راهنما را برای مراجعه مکرر مفید نگه دارید. با استفاده از آن ، همیشه می توانید راهی ارزان پیدا کنید تا به او نشان دهید توجه دارید و می دانید چه چیزی را دوست دارد. با شروع کار خود این لیست را نیز در ذهن داشته باشید. اگر چیزی مناسب او دیدید کادو تولد زنانه، آن را بخرید و برای مناسبت بعدی هدیه دادن آن را ذخیره کنید. خرید در آخرین لحظه فشار زیادی به شما وارد می کند؛ خرید در صورت یافتن چیزی به این معنی است که شما هرگز وحشت نخواهید کرد. 

برخی از دستورالعمل های دیگر:

برای او چیزهایی بخرید که داستان دارند. از او درباره هنرمندی که دستبند ساخته یا سفال را لعاب داده است برای او بگویید. به او بگویید از کجا پیدا کرده اید و چرا فکر کردید برای او عالی است. قطعه هایی بی نظیر ، یک نوع یا سابقه طولانی پیدا کنید کادو تولد زنانه و این را به او بگویید.

همچنین می توانید هدایایی بدهید که زندگی را آسان تر می کند – البته به شرطی که خیلی سودمند نباشند. دادن یک کتاب از دستور العمل های اسموتی به او فکر شده است. خرید یک مخلوط کن نیست. دادن مجموعه ای از پوشه های پرونده با الگویی زیبا برای دفتر خانه اش تأمل برانگیز است. خرید آخرین نسخه مالیات توربو نیست.

فراموش نکنید که خدمات ممکن است قلب او را آواز بخواند. بدون اینکه از شما خواسته شود ، چیزی را برطرف کنید. اتومبیل او را برای کار با وام بگیرید و آن را شسته و با مخزن بنزین جارو بردارید. ظرف ها را بشویید ، کشوی آشغال را تمیز کنید ، کادو تولد زنانه لباس های زیادی را بشویید و جمع کنید یا کار دیگری انجام دهید که وی دوست ندارد یا به طور معمول وظیفه شما نیست. (بدون اعتبار اضافی برای انجام آنچه باید به عنوان سهم عادلانه خود داشته باشید.)

شام درست کن یا رزرو. یک شب نشسته را برای شب استخدام کنید و برای پیاده روی در پارک یا ساحل برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی یا تدارکات کاری را که او معمولاً باید اداره کند ، بر عهده بگیرید. به او بگویید چرا این کار را می کنی: “شما لیاقت یک شب تعطیل را دارید.” “شما اخیراً خیلی سخت کار کرده اید.” “من فقط می خواستم چند ساعت از وقت شما را بدزدم.” تقریباً هزینه ای برای شما نخواهد داشت و در ازای آن قدردانی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

چیزهایی برای او بخرید که تنها کیفیت آنها زیبایی هرچه بیشتر زندگی است. صابون های معطر ، وسایل کاربردی با طرح های زیبا (لوازم میز فکر یا گلدان جوانه برای دفتر کار او). مجموعه ای از (فقط) دو لیوان شراب ، لیوان قهوه ، کادو تولد زنانه یا بشقاب های دسر برای اینکه هر دوی شما در لحظات خاص به اشتراک بگذارید. چیز زشت ، قدیمی یا منفعت طلبانه را با چیز زیبا جایگزین کنید: ظروف پخت و پز یا آشپزخانه ، بطری های آب یا لیوان های لیوان ، تقویم ها یا برنامه ریزان ، حتی چیزی به اندازه یک نشانک می تواند او را خوشحال کند. به چیزی فکر کنید که او اغلب از آن استفاده می کند. به او بگویید که هر روز شایسته چیزهای زیبا در اطراف خود است. 

برای کسب ایده های بیشتر در مورد چگونگی صحبت کردن با زبان خاص هدیه دادن او (از طریق خدمات و روش های دیگر) ، کتاب 5 زبان عشق دکتر گری چپمن را بخوانید . 

چه موقع دادن

زمان بندی و ارائه بسیار مهم است که چگونه هدیه شما دریافت می شود. در اینجا چند ایده در مورد زمان بندی آورده شده است.

او را غافلگیر کنید ، اما فقط وقتی که وقت حضور کامل دارد. به او هدیه نده:

  • هنگامی که او در وسط بحران قرار دارد (پرتاب سگ / گربه ، جیغ کودک ، درگیری بچه ها ، لوازم خانگی یا ماشین خراب)
  • هنگامی که او در حال رفتن به کادو تولد زنانه بیرون از خانه در حال رفتن به محل کار خود یا چیز مهم دیگری است
  • هنگامی که او از یک روز پرتنش در در را قدم می گذارد 
  • درست بعد از یک درگیری یا شکست عاطفی دیگر
  • بلافاصله بعد از ابراز احساسات بسیار منفی یا نفرت از خود
  • درست بعد از اینکه او از شما چیزی خواست (توجه بیشتر ، انجام یک کار یا هر نسخه از “شما به اندازه کافی کار نمی کنید”)
  • وقتی خسته شد
  • در لحظه آخر یک مناسبت مهم کادو تولد زنانه (تولد ، سالگرد ، و غیره) – اجازه ندهید که او تصور کند شما کار خاصی برای کل روز انجام نداده اید

در اینجا نحوه زمان بندی هدیه خود برای شادی و قدردانی مطلوب آورده شده است:

  • صبح فرض می کند که وقت و انرژی لازم برای قدردانی از آن را دارد. او تمام وقت که از هم دور هستید دوستانه به شما فکر خواهد کرد. اگر صبح ها خیلی شلوغ است ، به او بگویید چیز زیبایی برای او دارید که این شب به دست می آورد. او تمام روز می درخشد.
  • بگذارید آن را در جایی بگذارید که خودش پیدا کند (و در زمان خودش). صبح هنگام بیدار شدن یا قبل از خواب روی بالش او. در حمام مستر وقتی او از دوش بیرون می آید. کادو تولد زنانه در جای او در کنار میز شام یا صبحانه (امیدوارم محلی که تنظیم کرده اید یا شامی که آماده کرده اید).
  • بعد از یک مشاجره یا گفتگوی احساسی دیگر ، مدتی را بگذرانید. بسته به خلق و خوی وی یا چقدر مشاجره بد بود ، بگذارید چند ساعت ، یک روز ، چند روز بگذرد ، اما قبل از اینکه یک هفته بگذرد اقدام کنید. به او بگویید که به آنچه او گفته فکر کرده اید و به او یادآوری کنید که چقدر برای شما معنی دارد. به او بگویید این را خریداری کرده اید زیرا وقتی ذهن شما را مشغول کرده مورد توجه شما قرار گرفته است. اگر می توانید ، هدیه را به چیزی کادو تولد زنانه که او به طور خاص گفته متصل کنید: ”حق با شماست – شما لیاقت این را دارید که وقت بیشتری برای خود صرف کنید. این چیزی است که امشب خود را غرق خود می کند. “
  • برای یک لحظه آرام برنامه ریزی کنید. برای بچه ها یک ویدیو بگذارید تا حرف شما قطع نشود. ظرف ها را بشویید یا بعد از شام تمیز کنید تا او بتواند کاری برای خودش انجام دهد. تلویزیون را خاموش کنید و چند دقیقه از توجه او را بخواهید. آخر هفته او را چند دقیقه زود بیدار کنید تا بتوانید نوازش کنید. بعد از کار یا بعد از شام از او بخواهید آرام پیاده روی کند. فضای عمدی ایجاد کنید تا او بتواند روی شما و هدیه شما تمرکز کند.
  • روزی را انتخاب کنید که به طور معمول برای او ناراحت کننده باشد. سالگرد درگذشت یکی از اعضای خانواده ، اولین روز مدرسه یا روزی که بزرگترین فرزند خود را به کادو تولد زنانه دانشگاه می فرستید. به او بگویید که احساس او را می فهمید و می خواهید چیز مثبتی به او بدهید تا در آن روز درباره آن فکر کند.
  • یک تاریخ یا روزی را انتخاب کنید که انتظار کمی داشته باشد یا هیچ انتظاری نداشته باشد.  هدیه دادن در روز تولد ، سالگرد ازدواج و روز ولنتاین امری بدیهی است و البته توصیه می شود. اگر موقعیت های دیگری برای جشن گرفتن داشته باشید که غیر منتظره تر هستند ، سهام شما واقعاً اوج می گیرد.  کادو تولد زنانه او را در چهارشنبه یا آخرین روز ماه غافلگیر کنید. اگرچه “فقط به این دلیل” کافی است ، اما این اوقات باعث می شود اوقات خوبی برای ارائه یک هدیه غیر منتظره داشته باشید:
    • سالگرد اولین قرار ملاقات شما
    • سالگرد روزی که پیشنهاد کردید
    • سالگرد تاریخ اولین حضور شما (رویداد یا فعالیت عاشقانه مورد علاقه شما در اینجا)
    • اولین روز حضور در شغل جدید
    • یک موفقیت بزرگ تجاری یا حرفه ای
    • یک نقطه عطف شخصی ، مانند تغییر عادت یا به چالش کشیدن

اگر از تاریخ های مشخص مطمئن نیستید ، بپرسید – او تقریباً مطمئناً این موضوع را می داند. (آنها را بنویسید ؛ به محض اینکه به شما گفت ، فرض خواهد کرد به خاطر سپردن این برای شما به همان اندازه که برای او معنی دارد.) اگر امتیاز اضافی می خواهید کادو تولد زنانه ، روزهایی را جشن بگیرید که فقط شما بدانید (و به طور تصادفی ، خود شما می توانید تأیید کنید ) “پنجشنبه ، 12 مارس ، روزی بود که فهمیدم عاشق تو هستم.”

نحوه دادن

ارائه مهم است. برای خاص جلوه دادن هدیه ، نیازی به مهارت بسته بندی عالی ندارید ، اما باید در ارائه خود تأمل کنید:

نکنید:

  • برچسب های قیمت را روشن بگذارید
  • هدیه را در کیسه پلاستیکی از فروشگاه تحویل بگیرید
  • از کاغذهای بسته بندی در تعطیلات یا فصلی اشتباه استفاده کنید
  • با پنهان کردن هدیه آنقدر حیله گر باشید که نادیده گرفته شود ، دور ریخته شود یا بلعیده شود

انجام دادن:

  • در صورت نیاز به تحویل کالا یا عوض کردن آن با اندازه / رنگ دیگر ، رسیدها (برای خریدهای اساسی) را نگه دارید
  • اگر اطمینان ندارید که خودتان این کار را انجام می دهید از کیسه های کادو استفاده کنید یا از فروشگاه کادو تولد زنانه بخواهید که هدیه را بسته بندی کند
  • یک هدیه بسته بندی نشده را با احتیاط در جایی قرار دهید که او بتواند آن را ببیند و قبل از برداشتن آن از ارائه آن قدردانی کند (آن را روی بالش یا در محل تنظیم خود با یک گل رز قرار دهید)
  • یک کارت کوچک اضافه کنید که می گوید: “برای شما” یا “برای زنی که دوستش دارم”
  • از کودکان خردسال خود بخواهید که هدیه را بسته بندی کنند یا کارت درست کنند
  • بگذارید کودک شایان ستایش شما ، هدیه را تحویل دهد ، جمله ای مانند “بابا گفت این را به زیباترین مامان جهان بده”
  • آن را به دفتر تحویل دهید (برنامه او را بررسی کنید یا در مورد آن س askال کنید تا مطمئن شوید هنگام تحویل آن در آنجا حضور دارد)
  • زمانی را که در ملاقات عمومی کادو تولد زنانه به سر می برید ، آن را ارائه دهید: بیرون رفتن برای صرف شام ، پارک یا سرگرمی دیگر

اگر حساب بانکی جداگانه ای برای خرید هدیه تولد زنانه ندارید ، به پس انداز و پرداخت نقدی هدیه خود فکر کنید. اگر او مجبور باشد قبض هدیه شما را بپردازد ، قطعاً این هیاهو را از بین می برد (مخصوصاً اگر فکر می کند شما برای این کار بیش از حد یا کم پرداخت شده اید). اگر مسئله مالی مهم است ، در عوض هزینه های اضافی خود صرفه جویی کنید تا خرج او کنید (حتی می توانید به او بگویید که برنامه شماست).

وقتی هدیه ای اشتباه می رود

اگر بهترین تلاش شما بی نتیجه باشد چه می کنید؟ ممکن است هدیه لباس ، جواهرات ، و یا سایر وسایل برای سبک شخصی او مناسب نباشد. اگر این اتفاق بیفتد ، برای او به همان اندازه که برای شما دشوار است. او بسیار دوست دارد که کادو تولد زنانه هدیه شما را بدون تشویق خریدهای بیشتری مانند آن ، تکریم کند. شما باید زبان بدن او را بسیار دقیق بخوانید. شما باید بتوانید تفاوت بین عشق و عشق نه چندان زیاد را برای تلاش خود تشخیص دهید.

اگر می بینید که برای او مفید نیست ، اشکالی ندارد که آن را با صدای بلند تصدیق کنید. “من می توانم ببینم که شما عاشق این ایده هستید ، اما شاید نه خیلی اعدام. آیا باید آن را رد و بدل کنیم و موردی را پیدا کنیم که شما دوست دارید؟ من می خواهم شما همانطور که فکر می کنم به نظر می آیید با پوشیدن آن احساس زیبایی کنید. ” اگر او هدیه شما را رد و بدل کرد ، به آنچه در انتخابش بهتر دوست دارد کادو تولد زنانه توجه کنید (یا بپرسید). یادداشت برداری کنید ، یاد بگیرید و رشد کنید. او قطعاً به شما اعتبار می دهد که تلاش کرده اید.

اگر به نسخه برچسب سپر این کل راهنما نیاز دارید ، در اینجا آمده است: «ساده است. شخصی معنی دار.” این هر بار کار خواهد کرد.


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا