خرید پهباد

فهرست مطالب

نحوه خرید هواپیمای بدون سرنشین فصل 1

هواپیمای بدون سرنشین چیست؟ فصل 2

چرا ما این راهنما را با هم قرار می دهیم فصل 3

چه کسی باید یک هواپیمای بدون سرنشین خریداری کند؟ فصل 4

Do-It-Yourself (DIY) در مقابل Ready-To-Fly (RTF) فصل 5

خرید ویژگی ها فصل 6

هواپیماهای بدون سرنشین برتر با قیمت کمتر از 180 دلار فصل 7

هواپیماهای بدون سرنشین فیلمبرداری هوایی

نحوه خرید هواپیمای بدون سرنشین

خرید-هواپیمای بدون سرنشین

توجه: پرواز راحت و مسئولانه ، مردمان. قبلاً هرگز پرواز نکرده اید؟ پرواز را از اینجا بیاموزید . آیا باید گواهینامه هواپیمای بدون سرنشین تجاری FAA خود را دریافت کنید؟ از اینجا شروع به مطالعه کنید .

بنابراین ، شما مایل به خرید یک هواپیمای بدون سرنشین هستید؟

خواه یک فیلمبردار هوایی مشتاق باشید ، یک نقشه بردار زمینی ، نقشه بردار سایت ساخت و ساز ، ردیاب حیات وحش ، یا به سادگی سرگرمی هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) / بی سرنشین باشید ، بیایید صادق باشیم – در زندگی چیزهای بزرگتری از داشتن هواپیمای بدون سرنشین خود وجود دارد. درست؟

جدی … آنها عالی هستند!

ما یاد گرفتیم که در سال 2014 با استفاده از  کوادکوپتر Hubsan H107L پرواز کنیم ، هواپیماهای کوچک ، بسیار آسان برای مانور ، و برای یادگیری جهت گیری چند منظوره اساسی بسیار عالی هستند. ما از آن زمان تعداد زیادی هواپیمای بدون سرنشین بزرگ و کوچک خریداری کرده ایم.

در زیر راهنمای خرید هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد که آرزو می کنیم هنگام شروع یادگیری در مورد صنعت پهپاد می توانستیم داشته باشیم  .

ما ساعتهای بی شماری را صرف خواندن ، تماشای فیلم و صحبت با مردم در مورد واحدهای پهپادی کرده ایم ، از کواد کوپترهای داخلی ساده که 40 دلار قیمت دارند تا هشت پا پیشرفته تر که اگر با لوازمی مانند تثبیت کننده های گیمبال و مانیتورهای تصویربرداری هوای بی سیم همراه شوند ، هزینه بالغ بر 10 هزار دلار دارند.

ما آنقدر خوش شانس بوده ایم که دسته ای از این واحدها را نیز پرواز کنیم. 🙂

مرتبط:  لیست  بهترین هواپیماهای بدون سرنشین RC برای فروش را بررسی کنید .

صنعت هواپیماهای بدون سرنشین به سرعت در حال تغییر است. زمان هیجان انگیزی برای فرو بردن انگشتان پا در حوضچه پرتحرک پهپاد است و امیدواریم این راهنمای مبتدی نوع اطلاعاتی را که به دنبال آن هستید به شما ارائه دهد.

فهرست مطالب

→ یک هواپیمای بدون سرنشین چیست؟
→  چرا ما این راهنما را کنار هم قرار می دهیم
→  چه کسی باید یک هواپیمای بدون سرنشین خریداری کند؟
→  انجام خودتان (DIY) در مقابل آماده پرواز (RTF)
→  خرید ویژگی ها
→  هواپیماهای بدون سرنشین برتر با قیمت کمتر از 180 دلار
→  برترین هواپیماهای بدون سرنشین فیلم برداری هوایی01فصل

هواپیمای بدون سرنشین چیست؟

در حالی که “هواپیمای بدون سرنشین” به طور سنتی بیشتر تحت عنوان نظامی تحت تأثیر قرار می گیرد ، با اصطلاحات دیگری مانند وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) یا سیستم های هوایی بدون سرنشین (UAS) مترادف می شود ، که هر دو ماشین های هوایی کنترل از راه دور (RC) یا برنامه ریزی شده مستقل را توصیف می کنند .

هواپیماهای بدون سرنشین به طور کلی برای اهداف تفریحی ساخته می شوند ، اما همچنین برای عکسبرداری هوایی و فیلمبرداری حرفه ای ، حمل بار ، بازرسی از پل ها و پشته های شلیک و برج های دودکش صنعتی ، ردیابی حیات وحش و تعدادی دیگر از جوانه ها ، هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود – رشته های مرتبط

موارد استفاده جدید مدام در حال یافت شدن است ، که منجر به تکثیر مشاغل بدون سرنشین و رشد خود صنعت هواپیماهای بدون سرنشین می شود تا تقاضا برای کارهای مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین را دنبال کند.

پیشرفت در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین باعث شده است که داشتن یک واحد پهپاد بیشتر از گذشته قابل دسترسی و مقرون به صرفه باشد. در نتیجه ، جامعه پهپادها در این چند سال اخیر شکوفا شده است. زمان هیجان انگیزی برای کار در فضای پهپادی یا به طور کلی داشتن یک پهپاد است.

توجه: اگر در ایالات متحده زندگی می کنید و می خواهید به عنوان یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین حرفه ای درآمد کسب کنید ، راهنمای مرحله به مرحله دریافت گواهینامه را بررسی کنید . ما همچنین یک دوره آموزشی Drone Pilot Ground School داریم که به شما کمک می کند برای آزمون کتبی خود را آماده کنید.

فصل جدیدی در حمل و نقل هوایی تجاری در حال نگارش است ، که طبق قوانین جدیدی که توسط نهادهای دولتی مانند FAA در ایالات متحده ، کانادا حمل و نقل در کانادا و آژانس های مشابه در کشورهای مختلف جهان وضع شده و وضع شده است.

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از پهپاد از راه دور هنوز تا حدودی تصفیه نشده است و احساس می کنیم هر هفته در حال خواندن یک برنامه تجاری جدید هستیم که ذهن جمعی ما را به باد می دهد.

زمان هیجان انگیزی برای عضویت در انجمن پهپادهاست!02فصل

چرا ما این راهنما را با هم قرار می دهیم

مانند بسیاری از تازه واردان جامعه UAV ، ما در مورد هواپیماهای بدون سرنشین در YouTube اطلاعاتی کسب کردیم.

با تماشای تصاویر پهپادی از فیلم های ورزشی شدید مانند The Ridge ، ساخته دنی مك آاسكیل یا برجسته ترین های مسابقه هواپیماهای بدون سرنشین (FPV) از آلپ فرانسه ، مجذوب فضا شدیم.

چگونه می توان یک پهپاد خریداری کرد؟ آیا خودتان باید آن را بسازید؟ هزینه آنها چقدر است؟ کجا می توانید آنها را پرواز کنید؟ و برای فیلمبرداری هوایی چه کاری لازم است؟

پس از پرش در وب و ارتباط با اعضای جامعه پهپادها ، خیلی زود فهمیدیم که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

این راهنما نوعی جهت سطح بالاست که ای کاش هنگام ورود به فضا می توانستیم داشته باشیم. ما شما را تشویق می کنیم که از آن به عنوان یک آغازگر در تمام مراحل و عواملی که هنگام خرید اولین هواپیمای بدون سرنشین خود باید استفاده کنید ، استفاده کنید.03فصل

چه کسی باید یک هواپیمای بدون سرنشین خریداری کند؟

چه کسی نمی خواهد ربات پرنده خود را داشته باشد؟

اما به طور جدی ، شما باید در نظر بگیرید که یک هواپیمای بدون سرنشین را خریداری کنید:

  • شما یک سرگرمی معمولی RC هستید (هلی کوپتر ، قایق ، اتومبیل و غیره)
  • شما یک متخصص عکاسی / فیلمبرداری هستید که به دنبال چشم انداز جدیدی رادیکال هستید
  • شما به فناوری هواپیماهای بدون سرنشین علاقه تجاری دارید

بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت پهپاد ، خلبانی هواپیمای بدون سرنشین خود است. شما قدردانی خواهید کرد که این سیستم های هوایی پیشرفته چقدر قابل دسترسی هستند و بله ، گرچه تسلط بر آنها دشوار است ، اما برداشت آنها بسیار آسان است. به نوعی شبیه اسکی برفی است!04فصل

DO-IT-YOURSELF (DIY) در مقابل READY-TO-FLY (RTF)

اولین چیزی که باید درباره خرید پهپاد بدانید این است که نیازی به خرید آن ندارید.

خودتان می توانید یکی بسازید! مطمئناً ، این به یک منحنی یادگیری تندتر نیاز دارد ، زیرا تعدادی قطعه را کنار هم قرار می دهید ، کد می کنید و کالیبره می کنید. لحیم کاری خود را بیرون بیاورید و آن انجمن پشتیبانی DIY را علامت گذاری کنید ، زیرا به آن نیاز خواهید داشت.

اگر مشکلی پیش آمد ، باید خود را تشخیص داده و اشکال زدایی کنید. بسته به سطح تخصص شما ، خارج شدن اولین پهپاد DIY از زمین می تواند زمان قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

خوشبختانه تعدادی از شرکت ها هواپیماهای بدون سرنشین آماده برای پرواز (RTF) یا هواپیماهای تقریباً آماده برای پرواز (ATF) را کنار هم قرار داده اند که شروع کار را بسیار آسان می کند. وقتی کوادکوپتر DJI Phantom 1 را خریداری کردم ، توانستم ظرف 45 دقیقه آن را بسازم و کالیبره کنم و وقتی کوادکوپتر Hubsan H107L را خریدم ، ظرف چند دقیقه پس از باز شدن جعبه ، آن را پرواز کردم. درباره رضایت فوری صحبت کنید.

تا آنجا که هزینه می شود ، بسته به اینکه چگونه می خواهید از هواپیمای بدون سرنشین خود استفاده کنید ، ممکن است در نهایت صرفه جویی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. کواد کوپتر RTF از قبل ساخته شده را می توانید با کمتر از 180 دلار خریداری کنید!

همچنین ، برخی از کیت های هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته تر ، از اجزایی استفاده می کنند که اگر به عنوان اقلام مستقل خریداری شوید ، به طور قابل توجهی گران تر هستند – به حدی که اگر بخواهید برخی از واحدهای گران قیمت را دوباره ایجاد کنید ، ممکن است در نزدیکی خرج کنید با همان مبلغی که از قبل خریداری می کنید.

فناوری هواپیماهای بدون سرنشین مسیری طولانی را طی کرده است ، تاکنون ممکن است DIY برای کسانی که کنجکاو هستند ببینند چگونه یک هواپیمای بدون سرنشین کنجکاو می شوند ، و نه لزوما برای کسانی که به راحتی می خواهند بدون صرف پول زیادی پرواز کنند ، بیشترین معنا را پیدا کند.05فصل

خرید ویژگی ها

خوب ، بیایید وارد گوشت و سیب زمینی شویم.

انواع مختلفی از هواپیماهای بدون سرنشین مصرفی در بازار وجود دارد ، اما اکثر شما ، به خصوص اگر مبتدی باشید ، مایل به چسباندن کواد کوپتر هستید.

کواد کوپترها به طور معمول دارای قاب مربع X یا H هستند و به دلیل ثبات و قابلیت اطمینان مشهور هستند. چهار پروانه در بیشتر کوادکوپترها می توانند به اندازه کافی لیفت تولید کنند تا بتوانند 1-2 پوند حمل کنند و می توانند کاملاً روان و روان حرکت کنند ، حتی در سرعت باد 10-10 مایل در ساعت.

همه کواد کوپترها از همان چارچوب اساسی طراحی پیروی می کنند: چهار موتور و پره های پروانه ، و یک ژیروسکوپ یا شتاب سنج برای اندازه گیری سرعت ، رول و خمیازه کوادکوپتر (عواملی که نحوه قرارگیری آن را در فضا تعیین می کنند).

با استفاده از این اطلاعات ، کوادکوپتر می تواند به طور خودکار (و به صورت جداگانه) هر چهار موتور را تنظیم کند و آن را قادر به حرکت در محل کند. خلبان از یک کنترل کننده انتقال دهنده برای هدایت کوادکوپتر استفاده می کند. می تواند ارتفاع خود را افزایش یا از دست بدهد ، در صفحه افقی به چپ و راست حرکت کند یا 360 درجه بچرخد.

از آنجا که این راهنمای خرید هواپیماهای بدون سرنشین مبتدی است ، ما به کوادکوپترهای از قبل ساخته شده و آماده پرواز (RTF) پایبند خواهیم بود. انواع دیگر پهپادها می توانند گرانتر باشند یا برای خلبان هواپیمای بدون سرنشین بسیار پیچیده هستند. حتی اگر به دنبال خرید یک هواپیمای بدون سرنشین ویژه برای موارد استفاده خاص تر ، مانند فیلمبرداری هوایی با جریان مستقیم یا انجام نقشه برداری زمینی سه بعدی هستید ، باز هم باید به اصول آن تسلط داشته باشید. کوادکوپتر یک پهپاد عالی است که می توانید در آن یاد بگیرید!

قسمت بعدی را برای بهترین هواپیماهای بدون سرنشین ارزان قیمت در بازار و همچنین قسمت زیر را برای برترین دوربین های بدون سرنشین موجود در بازار بررسی کنید.06فصل

هواپیماهای بدون سرنشین برتر با قیمت کمتر از 180 دلار

در نهایت این یک تصمیم شخصی است که آیا شما با یک سیستم حرفه ای تر و ارزان تر در مقایسه با غواصی در اعماق آن کار را شروع می کنید یا نه.

برای همه سیستم های ارزان قیمت (180 دلار یا کمتر) چند نکته مهم وجود دارد که باید بدانید:

  • عمر باتری معمولاً بیش از 10 دقیقه نخواهد بود ، بنابراین بهتر است چندین باتری برای آموزش پروازها یا مأموریت ها خریداری کنید.
  • هیچ مدلی که من سراغ دارم یک سیستم تثبیت کننده گیمبال 3 محوره را ارائه نمی دهد ، بنابراین شما در تثبیت تصویر / فیلم ضرر می کنید. هیچ چیز “حرفه ای” به اندازه کیفیت دوربین نیست.
  • مدل های زیر 180 دلار سبک هستند. که در واقع برای اهداف تعلیم و ترمیم بسیار خوب است زیرا با توجه به جرم سبک و پوسته های بیرونی سخت ، دوام بالایی دارند ، اما به دلیل سبک بودن ، باد را به خوبی کنترل نمی کنند. به هر میزان باد و با از دست دادن خطر کنترل خود را از دست می دهید.

بنابراین شما واقعاً می توانید اعتماد به نفس پرواز خود را کسب کرده و یاد بگیرید که بدون GPS و سایر ویژگی های هوشمند دیگری که با یک سیستم حرفه ای تر به دست می آورید ، بر مهارت چند موتور خود مسلط شوید.

لیست پهپادهای ارزان قیمت پیشنهادی ما در زیر است ، اما در ابتدا می خواهیم چند نکته را در مورد این لیست یادداشت کنیم:

توجه: هنگام بررسی قیمت ها ، ما مدل های موجود برای فروش در  آمازون ، یکی از بزرگترین و معتبرترین خرده فروشان هواپیماهای بدون سرنشین آنلاین را قرار داده ایم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این لیست ها به طور مرتب به روز باشد ، اما اگر چیزی را از دست دادید ، از طریق support@uavcoach.com به ما اطلاع دهید.

اگر برای اولین بار خلبانی یک هواپیمای بدون سرنشین را یاد گرفتید ، احتمالاً ایده خوبی است که با یک چیز اساسی شروع کنید. می دانید ، اگر به طور تصادفی پهپاد خود را به دیوار بیاورید یا به رودخانه سقوط کنید ، چیزی را که اشک آن را نمی ریزید. این اتفاق می افتد ، مردم به ما اعتماد کنید – ما آنجا بوده ایم!

پس از صحبت با علاقه مندان به پهپاد ، خواندن بررسی ها و آزمایش برخی از این واحدها ، در زیر بهترین هواپیماهای بدون سرنشین آموزشی است که می توانیم با قیمت کمتر از 180 دلار (USD) پیدا کنیم:

  • Scoot Mini Drone
  • UFO 4000 LED Mini Drone
  • پهپاد دستی B7 4K
  • DJI Tello
  • پهپاد دوربین U49WF FPV

برای اطلاعات بیشتر در مورد این هواپیماهای بدون سرنشین ، از راهنمای 5 هواپیمای بدون سرنشین ارزان قیمت برای مبتدیان دیدن کنید .07فصل

هواپیماهای بدون سرنشین فیلمبرداری هوایی

احساس خوبی نسبت به اصول اولیه دارید و می خواهید یک پهپاد با دوربینی بخرید که کمی پانچ بیشتری داشته باشد؟

در زیر چند مورد از واحدهای کوادکوپتر با استقبال بیشتر استفاده شده است که توسط فیلمبرداران هوایی استفاده می شود:

  • DJI Mavic 2 Pro
  • DJI Mavic 2 بزرگنمایی
  • DJI Mavic Mini
  • پهپاد دوربین U49WF FPV
  • DJI Inspire 2
  • DJI Phantom 4 Pro V2.0
  • Skydio 2

بله ، این لیست جامع نیست ، اما ما تمرکز خود را بر تولیدکنندگان با کیفیت و محبوب ترین سیستم های موجود در بازار کاهش داده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هواپیماهای بدون سرنشین دوربین و سایر موارد موجود در بازار ، به راهنمای ما در مورد  هواپیماهای بدون سرنشین Top RC با دوربین  و راهنمای ما در مورد هواپیماهای بدون سرنشین برتر حرفه ای مراجعه کنید .

امیدواریم این راهنما هنگام شروع خرید هواپیمای بدون سرنشین ، نقطه شروع خوبی برای شما باشد.


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا